Online afspraak maken

Onze Hélène is klachtenfunctionaris bij het NRO

Stel iemand bezoekt een osteopaat en heeft een klacht over de behandeling. De eerste stap is natuurlijk het aanspreken van de osteopaat. In de meeste gevallen leidt dat tot een oplossing of een bevredigd gevoel.

Mochten zij er beiden niet uitkomen kan de klant een klacht indienen bij die osteopaat. Deze zal een klachtenfunctionaris van het NRO inschakelen om als onafhankelijke derde te bemiddelen. Het NRO is het Nederlands Register voor Osteopathie.

Hélène kan de intermediair worden om deze klacht op te lossen. Zij zal de klacht onderzoeken en de benodigde acties uitzetten om tot een bevredigend resultaat voor de klant en osteopaat te komen.

Meer informatie over de klachtenfunctionaris van het NRO of hoe er met klachten wordt omgegaan kunt u in onderstaande documenten en website vinden:

Gesloten voor Osteopathie

Het kabinet heeft de lockdown verlengd tot 10 februari 2021. Helaas mogen wij in deze periode geen osteopathie uitvoeren. Diverse klanten hebben we in deze moeilijke periode met fysiotherapie kunnen helpen. Indien nodig krijgt onze fysiotherapeut instructies van Hélène Fokker zodat de behandeling enigszins aansluit op osteopathie. U krijgt hiervoor alleen het fysiotherapie tarief in rekening gebracht.

Als tegemoetkoming in deze moeilijke periode kunt u een fikse korting krijgen op de KPR therapie. De KPR Therapie kan een goed alternatief zijn om uw klachten te behandelen. Neem hiervoor contact op via de mail.

We zijn in deze periode beperkt telefonisch beschikbaar. Het liefste ontvangen we vragen via afspraak@fosteo.nl en indien nodig nemen wij telefonisch contact op. U kunt online osteopathie pas vanaf 10 februari boeken. Fysiotherapie en de KPR therapie kan per direct!

Voor nu wensen we u wederom sterkte in deze lastige tijd, blijf gezond ..